BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag den 1. august 2009

Jeans projekt

Vi havde et jeansprojekt på TEKO, hvor vi skulle konstruere et par jeans og en jakke. Jeg valgte også at lave slid på bukserne ved lårene, med brun sæbe og en skrubbe børste. Resultatet blev ret godt hvis jeg selv skal sige det.

We had a jeans project at my school TEKO, where we had to construct a pair of jeans and a jacket. I have also chosen to make wearing surface on the upper thighs with brown soap and a scrubbing brush. The result was quite good even if I must say it.

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Super sejt LO, - pigtråden er blevet rigtig flot.

Jeg kom lige tilfældigt forbi din blog, du laver nogen flotte ting.
Var lige lidt længere nede på siden og fandt din digiscrap fra Indienturen. Hvor er det noget fede billeder og herlige beskrivelser. Jeg nød virkelig at se/læse om turen. Hvem rejste I med på denne tur?
De billeder kunne da egentlig godt fortjene at blive papirscrappet selvom det er et kæmpe arbejde :-)

Anne sagde ...

Tusind tak, det er jeg glad for at dy synes.

Vi rejste til Indien med Albatros travel - det var en 9 dages tur.
Grunden til at jeg lavede albumet som digi scrap, var at jeg ville give min mor albummet som gave og så ville jeg jo også selv have det. Og jeg må indrømme at jeg ikke gad lave det samme album 2 gange. Og så synes jeg også det var sjovt at få prøvet at lave digiscrap.